Sverre Aune Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Nye flytårnet på Wærnes kommer det i bruk????. Ja kommer det nye flytårnet på enva i bruk,sånn som det var blitt tenkt til? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Sverre, jeg håper for guds skyld at du ikke tror at Værnes skrives med W! Men til saken, flytårnet vil mest sannsynlig bli tatt i bruk til sommeren.. Og JA tårnet vil bli brukt, det er forøvrig stillt spørsmålstegn til om sikkringsbygget skal tas i bruk, eller om man skal flytte hele sentralen til Bodø.. Noe som i mine øyne blir for dumt! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hva er et flytårn??? Det er tårnet på flyplassen der flygelederan sitter å jobber Steinar Grindstein Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 kontrolltårn er vel et mer korrekt begrep... Høres nesten ut som en journalist når man sier flytårn... Og alle vet jo at journalister ikke har peiling på luftfart.. Hvem her vil bli sammenlignet med en da?? Det er jo nesten et skjellsord... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Kom ikke her å snakk stykt om journalistan Har en onkel som er en førsteklasses journalist i avisa Nordlys Ritig nok jobber han i sportsavdelinga da Steinar Grindstein Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg skrev bare flytårn fordi jeg så den første meldingen hadde det innholdet. Omtaler det som "tårnet" jeg, men det rette navnet er selvfølgelig kontrolltårn.. Det går litt raskt når man er sliten vet du, men man skal heller ikke være nestevis! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.