Jan Tore Elvheim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Men de som hadde booket dukket aldri opp, hva har dere å si til deres forsvar? Dei var pålogga før på kvelden, men ikke sålenge som dem hadde booket... Sitter framdeles som TWR på engm, stille nå, berre 1 stk kolli på bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 En utrolig traffikert kveld til norge å være Må bare takke alle flygere og spesiellt flygeledere som gjorde dette mulig. Vatsim har helt klart fått et enormt løft i norge i det siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja,meget bra med trafikk.Hadde 6 arr inn mot Bodø,og 15 dep ut fra Bodø, under min økt som ENBO_V_TWR.Litt ploblemer med AVC'en i starten,men det fikset seg etter ett par serverbytte..Uansett jeg er fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Takk til alle som var med i kveld. Både ATC og piloter. Morro var det. Ja slik søndagskvelder kan vi gjerne ta flere av. Neste søndag er det sen CPT-test så da blir det vanskelig med flyin, men søndagen etter kan vi gjerne ta et nytt flyin. Da bemanner vi Sør-Norge. ENGM, ENCN, ENVA og ENZV, samt ENBR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dette var min fjerde gang på VATSIM... og eg har aldri hatt det så morosamt med Flightsim som i går kveld. Storkoste meg...sjølv om eg vart litt forvirra når egskulle parkere på Bodø etter siste turen hehehe... Var veldig bra opplegg dette ehr. Håpar på at det blir meir frametter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Einar Halvorsen... Jeg tipper at ENBR uten problem vil bli bemmanet... (hint,hint) Geir.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Einar Halvorsen... Jeg tipper at ENBR uten problem vil bli bemmanet... (hint,hint) Geir.... Skal vel ikke se vekk i fra at det blir ATC på Sola også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.