Per-kristian Jensen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hjelp. jeg har mistet passordet mitt IDen og glemt reminder ordet til VATSIM.... Hvem må jeg sende mail til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Må ha hjelp nå skullle prøve og få Vatsim til..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gå inn på Vatsim sine sider og surf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 kan ingen hjelpe meg? PLZ har prøvd og se etter hvem jeg skal sende mail til men finner ikke..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Prøv her du: http://www.vatsim.net/prc/login/index.php Tok meg 1-min å finne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 E.mail adr din Per Send den til accnor5@vaccn.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Passord skal nå være i posten din. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Eirik, det er tydeligvis noe som har klikka med Outlooken kan du heller sende til perkr_h@hotmail.com ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er sendt Per Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Når jeg er her: http://www.vatsim.net/prc/login/forgot_password.php og skriver inn adressen min så står det bare No such password...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Når jeg er her: http://www.vatsim.net/prc/login/forgot_password.php og skriver inn adressen min så står det bare No such password...... Det der er jo PRC-siden. Har jo ingen ting med vatsim-passordet ditt å gjøre. For å kunne bruke det må du registrere deg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gå inn her: Mistet passord Fyll inn det du husker, etternavnet ditt kanskje!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Har prøvd men dettee nytter ikke fordi at etter vi skiftet innternett leverandør til tiscali så ble online kontoen min som jeg registrerte meg med på VATSIM stengt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Da tenker jeg at du registrer deg på nytt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Noen her som har mulighet til og slette min gamle så jeg slipper og være redd for og bli bannet for altid..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg hadde samme problemet som deg.. Jeg bare prøvde å registrere meg på nytt, og da fikk jeg opp en melding om at jeg allerede var registrert og der var det en knapp som man kunne trykke på som sendte id og passord til den registrerte E-post adr de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jaja da venter jeg bare på passord så er jeg online. Kansje bestemmer jeg meg for og bemanne Bodø også. (ATC) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jaja da venter jeg bare på passord så er jeg online. Kansje bestemmer jeg meg for og bemanne Bodø også. (ATC) LOL, er nok ikke bare å bemanne bodø Først må du søke om "utdannelse" etter minimum 10 flytimer. Derreter må du ha et visst antall observer timer og videre husker jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 OK. NÅ ER JEG [sensurert] meg LEI VATSIM! DE BRUKER SÅ [sensurert] lang tid på og besvare mailen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Den mailen kommer du sikkert ikke til å få svar på før i morgen uansett.. Det tar ca 1 dag å få det. Hadde du prøvd det jeg skrev lengere oppe her, så kanskje du kunne ha sluppet å sende den mailen. Bare å registrere seg på akkurat samme måte som sist gang. Da vil den finne ut at du allerede er registrert, og leverer ID og passord til E-post adr. de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 tok 15min etter at jeg skrev til VATSIM om de kunne endre mailadressen min..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dette vil sikkert orde seg Per.Men husk å skriv ned Passord og ID på et ark eller noisblokk slik at du slipper å ha disse ploblemene senere. Jeg noterer ned at av Passord og Id i et eget arkiv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 OK. NÅ ER JEG [sensurert] meg LEI VATSIM! DE BRUKER SÅ [sensurert] lang tid på og besvare mailen min. Husk at mailservicen er ikke automatisk.. ..Antar du heller ikke sjekker og besvarer all mailen din hver annen time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET FUNKER..... YES! Jeg kan endelig fly på Vatsim og det var artigt. takk til Geir Grønlien ENBR_V_APP og noen jeg ikke husker navnet på som satt ENGM_V_APP Jeg fløy som LN-MTW og BU465. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fint at du fikk løst problemene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.