Gå til innhold

"Lite Vær"


Arne Brathole

Anbefalte innlegg

 

Jeg opplever desverre det man kan kalle "lite vær" online på VATSIM. Lurer på om noen andre har samme problem?

 

Det jeg mener er at selv om det står SN eller RA i METAR, så er det utrolig sjelden jeg opplever snø eller rein på flyplassene. Utrolig, siden jeg så og si bare flyr i skandinavia.

 

Noen som vet hva problemet er?

 

Ellers lurer jeg på om noen har fått til programmet Shoot? Virker som et meget bra program, men hadde en haug med problemer helt fra WINZIP stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg at dette var felles for alle pilotene som bruker været som VATSIM gir oss, og den værkonfigurasjonen.

Men overasket ble jeg når jeg pluttselig opplevde at det begynnte å snø når jeg var klar for push and start for noen uker siden!

I mitt tilfelle har jeg funnet ut at det kun blir nedbør om det står SN/BR i METAR, OG OVC, altså overcast..

Mulig det er slik hos dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...