Gå til innhold

Airbus eller Boeing


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

Stemmer seff på Boeing! "" I anledning diskusjonen ang. Airbus og Boeing vil jeg gjerne legge ut et lite bilde som viser hvordan jeg liker best å se en Airbus ""

 

Det var en merkelig humor...

 

Selv har jeg fått nok av de elendige Boeing'ene... Airbus'ene er mer støysvake, både innvendig og utvendig, og Airbus'ene har en mye trivligere atmosfære i kabinen...

 

Dessuten har jeg USA langt opp i halsen etter de siste årene, så jeg ville stemt Airbus uansett.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer Airbus fordi jeg er Europa-mann. Men strengt tatt er det vanskelig å peke ut en absolutt favoritt. Det går ikke an å si at alle Airbuser er bedre enn alle Boeinger eller vice versa. Boeing har et par veldig bra modeller og en ærefull historie, men Airbus er mye mer fremtidsrettet og akkurat nå har de et mye mer oppdatert og moderne produktspekter.

 

Samme når det gjelder ATI vs. Nvidia. Hvorfor gidder folk å legge hjertet sitt inn i de kortlivete produktene til disse storkonsernene. Noen ganger har ATI ledelsen, andre ganger Nvidia. Å digge en av dem og forkaste konkurrentens produkter blir bare idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...