Andreas Eriksen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg tenkte jeg skulle sette opp en poll, for å se hvem som liker hva best Altså: Hva liker dere best av Boeing og Airbus, her snakker vi generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Stemmer seff på Boeing! I anledning diskusjonen ang. Airbus og Boeing vil jeg gjerne legge ut et lite bilde som viser hvordan jeg liker best å se en Airbus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Møien Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Stemmer Boeing. Liker spesielt de gamle. B707 B727. Hadde Douglas vært med hadde jeg stemt på dem. Elsker DC-10ern. Synd de ble spist av Boeing. Airbus er kjedelig og monotone. Vel..jeg gleder meg til A380, det blir grier. Endelig et spennende fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 For min del Airbus Liker alle klassene fra A318-A340.. Har flydd endel med A319, A320 og A330 og jeg er veldig fornøyd ! Liker også måten de har gjort det med tanke på Cockpit layout og at man kan bruke samme piloter på alle maskinene så lenge de har litt extra trening Go Airbus ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Stemmer seff på Boeing! I anledning diskusjonen ang. Airbus og Boeing vil jeg gjerne legge ut et lite bilde som viser hvordan jeg liker best å se en Airbus Det var en merkelig humor... Selv har jeg fått nok av de elendige Boeing'ene... Airbus'ene er mer støysvake, både innvendig og utvendig, og Airbus'ene har en mye trivligere atmosfære i kabinen... Dessuten har jeg USA langt opp i halsen etter de siste årene, så jeg ville stemt Airbus uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser ikke vitsen med å være så negativ til Airbus! Blir som nVidia og ATi en stund. Fordi man ikke er favoritt i alles hjerter så er man dermed ikke dårlig AIRBUS i mitt hjerte (SAS A321/330/340 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Jones Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Enig med Kenneth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Godt å se jeg få støtte ang Airbus ..... Ikke minst fra Airpics kollega KGS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Stemmer Airbus fordi jeg er Europa-mann. Men strengt tatt er det vanskelig å peke ut en absolutt favoritt. Det går ikke an å si at alle Airbuser er bedre enn alle Boeinger eller vice versa. Boeing har et par veldig bra modeller og en ærefull historie, men Airbus er mye mer fremtidsrettet og akkurat nå har de et mye mer oppdatert og moderne produktspekter. Samme når det gjelder ATI vs. Nvidia. Hvorfor gidder folk å legge hjertet sitt inn i de kortlivete produktene til disse storkonsernene. Noen ganger har ATI ledelsen, andre ganger Nvidia. Å digge en av dem og forkaste konkurrentens produkter blir bare idiotisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Så enig, så enig Herr Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.