Stian Nilsen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hva er det som skjer i norge på Vatsim nå? det er jo peise full jo, enten er trafikken tadd seg voldsomt opp, eller så er det noe flyin jeg ikke har hørt om Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Trafikken har tatt seg voldsomt opp Siter
Stian Nilsen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Ja gjør ikke meg noe det Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det er nok trafikken som har tatt seg opp, og det er det vel ingen problemer med å se!! Mye av takken må vi nok skue over til Vegard Mikaelsen for å gi, takket være streamingen hans av ENGM, har det blitt vekt en liten ATC i alle de som hører på. Og for de som heller vil fly, en liten flyger også! Man kan vel bokstavelig talt si at trafikken har TATT AV!! Jeg sier det bare, FlightSimLAN.. [color:"red"] EN SUKSÈ! [/color] Siter
Stian Nilsen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 8ATC nå, ja jeg gadd ikke telle pilotene i norge engang, MEGET bra folkens. nå er det litt trafikk, her gjelder det å holde kampanje for VATSIM i norge så flere blir med Kjempe bra stå på folkens Siter
Thomas Gundersen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 det er jo flyin fra flesland da.... Siter
Stian Nilsen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 ÅÅÅJA, hehe det har ikke jeg fått med meg Siter
Thomas Gundersen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 og jeg har ikke fs idag!!!!!!! Siter
Daniel Eliassen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg må få innstallert squawkbox så fort som mulig (har fått ny data) *fikkplutseligvatsimkick* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.