Gå til innhold

Flyselskap diskriminerar nordmen...


TOS

Anbefalte innlegg

Tja. Jeg synes dette sier noe om kulturen. De er sleipe som f.. når de kan leve på mørke bidraget, hva tjener ikke disse da på hvit bidrag? Dette synes jeg stinker, og det hadde jeg sakt uansett etnisk opprinelse. Dette er og skru oss ikke mørke noe så langt opp i der hvor sola tar best når du plukker poteter. Men det er sikkert de avtalene som også går anderledes, dvs andre veien, men dette provoserer. For og si det slik blir ikke mye PIA flighter på meg. slike boikoter jeg. Det samme som jeg har gjort med SAS, de har sugd så mye kr ut av meg i alle år at nå er det pay back time, nå havner det i konkurentenes lommer, skal være nøden før jeg flyr sas...vi har alle et valg.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er innvandrerne VÆRRE rasister en nordmenn flest!

 

Det er helt korrekt at det finnes rasister blant alle grupper, men jeg skjønner ikke hvordan du kan klandre innvandrere for prispolitikken til PIA, Thai, KLM, Singapore Airlines, Lufthansa osv.

 

F.eks flyr ikke British Airways ifølge offiselle rutetabeller til Karachi, men i virkeligheten har de en rute dit, og den får kun pakistanere vite om og kjøpe biletter til...

 

Med Lufthansa koster det ca kr 8 000,- å fly fra Oslo til Pakistan for en pakistaner, mens den offisielle prisen sannsynligvis ligger på kr 13-14 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er innvandrerne VÆRRE rasister en nordmenn flest!

 

Det er helt korrekt at det finnes rasister blant alle grupper, men jeg skjønner ikke hvordan du kan klandre innvandrere for prispolitikken til PIA, Thai, KLM, Singapore Airlines, Lufthansa osv.

 

F.eks flyr ikke British Airways ifølge offiselle rutetabeller til Karachi, men i virkeligheten har de en rute dit, og den får kun pakistanere vite om og kjøpe biletter til...

 

Med Lufthansa koster det ca kr 8 000,- å fly fra Oslo til Pakistan for en paskitaner, mens den ofiselle prisen sannsynligvis liggger på kr 13-14 000,-

 

Her må jeg si meg 100% enig, dette er business, man kan ikke klandre fks. pakistanere for dette. Men dette er ukultur uansett om man er sort, blå,gul,bleik,lilla eller purpur farget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...