Gå til innhold

Thrustmaster FCS


Jon Brandsar

Anbefalte innlegg

Tror du hadde spart tid og penger med en gameport - usb overgang. Men det er ikke alle kontrollere og stikker og diverse som er så glad i akkurat de overgangene. men det er hvertfall en mulighet. Tror du skal lete en stund for å finne separate game controller kort nå for tia. Når det gjelder lydkort er det midi porten man bruker for å koble til stikker og den slags. hvis pcen din ikke har det så er jo det rett og slett bare kjipt, for det betyr at du har et bedritent onboard lydkort ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en F16 FCS, så er det ikke sikkert at den funker skikkelig i Windows uten et chipsett-kit. Frugalsworld har en guide på dette, med linker til der hvor du får kjøpt chip-kit. Link Er ikke sikker på om det fungerer skikkelig med en USB-overgang, da mange av FCS'ene kobles ikke bare til Gameport, men også til tastatur/musport.

 

Jeg har selv et F16 FCS/TQS-sett (Stick & throttle), men får ikke brukt det p.g.a. at jeg ikke har kjøpt Chipsettet enda. Kit'et kosta sist jeg sjekket ca. 700 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...