Lars Damgaard Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gik og jobbede på stiladsene i dag. kl. ca. 13.40 kom der en formasjon på 8stk "gamle" 1-motores fly, fra syd mod nord. Det ene var en dobbel-dækker. Nogen som veit hvad det var, og hvor de skulle hen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Teke rett ut av lufta vil eg tippe at det var ei gruppe med veteranfly som var ute og markerte 100 års jubileèt? To dekkeren var vel ein Tiger Moth tippar eg, og vil eller ta ut av lufta ei gjetning på at in Cornell var med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Så de jeg og.... fløy nordover 5 stk. Så veldig kaldt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Damgaard Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 JA, det så meget kaldt ut. Jeg gik på Greffens Kollen, så de kom "næsten" lige over hovedet på meg. Men der var nu 8 stk. De kom i 2 formasjoner, på 4 stk. Bare lyden av så mange gamle maskiner i luften, redede hele dagen... ..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg så dem også...kunne ikke se hva slags fly dette var, men jeg regnet med at det var en slags markering! Jeg så flyene fra en leilighet veldig nord-øst i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det var vel Warbirds of Norway, som var ute en tur og markerte 100-års dagen tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.