Olav M. Rønningen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Satt her på kontoret og hørte plutselig en flydur som ikke er av det vanlige her på Sola. Jeg kastet meg mot ruta (heldigvis holdt glasset ) og fikk se en A330 fra SAS som fløy landingsrunder på ENZV. Kanskje ikke så stor nyhet akkurat, men klarte ikke å la være å spre budskapet, det er tross alt mandag A330 er en sjelden fugl på disse kanter av landet... Ha en roterende uke, alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så den jeg også! Drita stor Sas maskin over huset! (Eller skal jeg si, Hørte den jeg også) Jeg skal ta noen bilder når han flyr over her igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawzi Attia Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så også flyet mens eg kjørte nær sunde... Eg så at han var på vei til final, men han utførte en "go around"... og det var ganske merkelig syns eg! Han var ganske nær bakken ved madla... Etter noen minutter, så eg en F16 i nærheten av flyet... mhm..hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 School flight CPH-CPH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 F-16en var en av to som har vært på Sola fra man 1. til tirs. 2. De er hjemme på Ørland nå. Beredskapsøvelse og de hadde i alle fall to "scramble". De var også "hot" (skarpe missiler/kuler/krutt)...etc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hvorfor fikk de scramble? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Øvelse, hørte ATC spurte om "confirm" at de skulle i ett eller annet øvelsesområde. Nothing big Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 oki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så også flyet mens eg kjørte nær sunde... Eg så at han var på vei til final, men han utførte en "go around"... og det var ganske merkelig syns eg! Han var ganske nær bakken ved madla... Etter noen minutter, så eg en F16 i nærheten av flyet... mhm..hva kan det være? Grunnen til at de ikke landet er trolig at de ikke vil betale landingsavgiften de får hvis de toucher bakken. greiere da å ta ett par go arrounds for å holde antall landinger nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.