Gå til innhold

PMDG


Martin Nylund

Anbefalte innlegg

Du må assigne noen keys til dette .. Dette gjelder de samme kommandoene som å få nesa ned på concorde'n og få nesa opp .. Let etter de under key assignments ..

 

For å få trappa ned: increase concorde nose/visor angle

For å få trappa opp: Retract concorde nose & visor fully

 

Jeg har brukt ctrl+shift+n for å få trappa ned og shift+n for å trappa opp .. Husk at du må holde knappene inne, ellers "stopper" trappa ..

 

 

-Morten-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt søk her en gang og det tok et par år.

Så lenge det er lettere å spørre ennå søke er det alltid noen som kommer til å spørre først.

 

De som synes dette er teit går jeg utifra at ønsker å spare den energien det tar å svare. De burde vel isåfall la være å svare i det hele tatt? Tar jo mer energi å irritere seg?`

 

*fredspriskandidat?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt søk her en gang og det tok et par år.

Så lenge det er lettere å spørre ennå søke er det alltid noen som kommer til å spørre først.

 

De som synes dette er teit går jeg utifra at ønsker å spare den energien det tar å svare. De burde vel isåfall la være å svare i det hele tatt? Tar jo mer energi å irritere seg?`

 

*fredspriskandidat?*

Enig!

 

Morten: God mann! Fikk det til nå ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo snakk om at dette emne har vært oppe titall av ganger(ikke tull), derfor skjønner jeg at Kristoffer og andre sier at du bør søke...da får du garantert treff!

Har sjøl vært i dine sko jeg, men søker du finner du som oftest svaret. Finner du ikke det der, legger du inn et innlegg. Verre er det ikke.....

 

Dær var du og din fan! "" Du ELSKER jo å irritere!! ""

 

Hvis du i det hele tatt skal bruke slike ord og utrykk, bør du iallefall skrive dem riktig; [sensurert]!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo snakk om at dette emne har vært oppe titall av ganger(ikke tull), derfor skjønner jeg at Kristoffer og andre sier at du bør søke...da får du garantert treff!

Har sjøl vært i dine sko jeg, men søker du finner du som oftest svaret. Finner du ikke det der, legger du inn et innlegg. Verre er det ikke.....

 

Dær var du og din fan! "" Du ELSKER jo å irritere!! ""

 

Hvis du i det hele tatt skal bruke slike ord og utrykk, bør du iallefall skrive dem riktig; [sensurert]!

Hehe...du har misforstått. Jeg bruker å snakke med Kristoffer på msn, og han liker visst å "kødde" litt med meg..Det var derfor jeg sa det. Men det kunne jo ikke du vite. Jeg er fra Harstad, og der skriver vi f** slik som jeg har gjort det.. ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...