Einar Kristiansen Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hei! Alle tibakemeldinger er tatt til etterretnig,må bare si at dette tross alt var første gangen jeg har arrangert noe på vatsim sitt nettverk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei! .., må bare si at dette tross alt var første gangen jeg har arrangert noe på vatsim sitt nettverk... Og det gjorde du med glans, det første jeg hørte når jeg logga på, "Hei, velkommen er det noe du trenger hjelp til ?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja, samme her! Fikk mye hjelp! Selvom FSnavigator klikket litt, hehe. (kom på feil kurs, og fikk den ikke slåttav) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.