Hans Nikolai Førde Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Hei og god lørdags formiddag! For ganske nøyaktig ett år siden var jeg og mitt team på Gardermoen for å lage en reportasje fra tårnet. Jeg la ut en liten snutt her som ble vel mottatt, og etter ønsker har jeg nå valgt å legge ut en nær sagt full versjon. Av juridiske, etiske og økonomiske grunner kan jeg ikke legge ut filmen slik den er på DVD, men jeg har da laget en nesten fullgod versjon som kan lastes ned her. Kvaliteten er naturligvis så som så, men man kan da skimte hva som skjer. Last ned filen her (Windows Media - 20 mb) Siter
Steinar Grindstein Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Hvor kan jeg få kjøpt den DVDen henne Steinar Grindstein Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Kjempeflott! La merke til en ting: Det står Gardemoen, og ikke Gardermoen i introen. Kanskje en liten ting som burde rettes opp på DVDen... Siter
Gjest Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hva med å laste den opp til filbiblioteket ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.