Ronny Nilsen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Får ikke lastet ned fra flight sim .no er det andre som har vært borte i det samme problemet, og fått løst det. takknemlig for positiv tilbakemelding. Ronny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jo jeg har samme problem med kartene her på fs.no pg håper noen greier og fikse det der med hardiskene til serveren for fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Losnedahl Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Prøv å klikke på den linken som sier noe om at hvis nedlastingen ikke starter automatisk osv. Det må i alle fall jeg gjøre hver gang. Tror ikke kartene er tilgjengelig for tiden, i alle fall ikke mange av de. Stig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har testet det selv .. Fungerer dårlig .. Må ty til serveren min for å få fatt i noe .. bruker da 'wget', og da snapper den det til seg .. -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jeg klarer ikke og laste ned jeg heller. Dag hvis du ikke viste det så tror jeg noe er feil med serverne filbibloteket ligger på. Og Rony: Velkommen til forumet. Håper du liker deg her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Dette kommer av at Timmy driver på og bytter server. I mellomtiden ligger filene på en server som bruker en "ikke standard" ftp-port 2002. Enkelte har instillinger som gjør at man da ikke får hentet filene. Etter som jeg har forstått skal Timmy ha byttet maskin i kveld, og da skal filene være på plass slik de var tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei Det stemmer, jeg beklager at det er blitt problemer. Har i flere kvelder / netter etter jobb installeret NAT server og configureret med antivirus og slik. Ikveld skal jeg plugge i den siste kabeln så burde det være oppe å gå som normalt ved 21 tiden. Sorry about that folks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn-Aage Sivertsen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Å jeg som akkurat har lastet opp min først hjemmelage Mesh i dag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.