Gå til innhold

Lyst til å være med å fly C310 ?


Tarjei Lundarvollen

Anbefalte innlegg

Være med å fly C310 ?

 

Er det noen som har lyst til å være med å fly Cessna 310 (LN-NPX) ifra Notodden til Oslo / gardermoen kommende helg ?

Jeg hadde tenkt å ta turen dit og har ledige seter om noen har lyst til å være med. Utgiftene til flyet deler vi da på.

Flytiden er ikke så lang på denne turen, rundt halvtimen hver vei.

 

Jeg er også ofte på andre turer rundtomkring så om du / dere har lyst til å være med på en tur så bare si ifra.

 

Flyet kan dere se bilder av på www.airpics.com, selv om det innvendig er oppgradert siden disse bildene ble tatt.

 

Mail meg på adressen oppgitt i profilen min, eller send meg en privat beskjed via forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor jo i Larvik da! Men ville vært veldig gøy selfølgelig.

 

Kan sikkert sende enn mail til deg. ""

 

Gjør gjerne det. Det har kommet folk helt ifra Kristiansand for å være med å fly ifra Notodden, så Larvik er bare rett rundt hjørnet ""

 

 

Jepp, det høreres gøy ut. Da ville jeg spurt om vi kunne ta enn flytur over Larvik også til Sandefjord, hvis du flyr litt langt. Det med betaling går sikkert bra. Jeg mailer deg som sagt enn dag ""

 

Men ett dumt spørsmål: Flyr du året rundt, eller har du bestemte tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarjei, har du testet dreamfleet sin C310? Hva synes du nå som du har flydd the real thing? Oppfører den seg nogenlunde realistisk?

 

Lykke til med utdannelsen

 

Thomas.

 

Jo takk for det, men jeg er ferdig med utdannelsen ""

 

Jeg har desverre ikke prøvd dreamfleet sin nei.

 

 

Å, du er allerede ferdig med utdannelsen? jeg har ikke fulgt så godt med her i det siste. For noen år siden var jeg ganske aktiv på #fsnorway som ln-che, men etter det har det blitt lite. Husker at du var ln-tal?

 

Søker du jobber nå da eller?

 

Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre: gjør det. Jeg flyr hele året, hele døgnet. Og større tettsteder / byer som Larvik, Sandefjord osv er veldig pene å se på om kvelden også etter at det er mørkt. Kanskje du må vurdere om du vil være med på en tur etter at solen har gått ned ? En tur til Larvik er ikke noe problem. Og det er ikke langt heller. Den cruiser jo i en 160-170 knop, noe som tilsvarer ca 310km/t så Larvik ligger vel bare et kvarters flytid ifra Notodden.

 

Thomas: jeg var / er LN-TAL ja "" Er ikke så aktiv for tiden jeg heller, men er innom fsnorway en sjelden gang.

 

Clamer: sant nok "" men jeg er da ihvertfall ferdig med sertifikatene mine inntil videre. ATPL gjenstår jo selvfølgelig, men det er en goood stund til jeg får sjanse til å ta den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde på romerike en rask maskin, som lingnet den 310 med masse antenner på , denne fløy lavt og fooort....på kryss og tvers. Men det var kansje ikke den samme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...