Per-kristian Jensen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi trenger: Route mannager,fleet manager og en aircraft designer (jeg blir og vurdere hvem som er best hvis det blir mange som melder seg) skriv på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Og hva gjelder dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Og hva gjelder dette? Sikkert et nytt VA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har vel noe med dette å gjøre. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Board=UBB5&Number=173529&Forum=All_Forums&Words=2911&Match=Username&Searchpage=1&Limit=25&Old=allposts&Main=173271&Search=true#Post173529]nettside Tror Per Kristian får en tøff jobb med å velge blant den enorme massen som prøver å skvise seg inn døren hans for å få jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Åja, nytt VA... Jeg har laget en modell, du kan få den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hva slags modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tenker det er denne han snakker om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For ei røre. Du må presntere mer om hva det gjelder. Hva heter det, osv..... Ble litt galt å presenetre på den måten der. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Synes det virker veldig godt organisert og bra tilrettelagt jeg! Regner med at alle, slik som jeg gjør, husker den forrige posten hvor han forklarte dette VA'et nøye...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Va'et heter Virtual Norsk Helikopterservice & lufttransport. Jeg kan love at dette blir et bra va (hvis vi får nok piloter). Dere finner nok detaljer på denne posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 forresten så har vi 5 medlemmer med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg blir gjerne medlem jeg.....jeg leita faktisk etter virtual lufttransport idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 ok Stian sender mail nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.