Gå til innhold

RogerWilco og ASRC


Sondre Aabø

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg får dessverre ikke til RogerWilco med ASRC.

 

*Har lasta ned den gamle versonen fikk den av Børge

*La den inn og ordnet sånn at alt er riktig innstilt i

Transmit lomma.

*Starter opp ASRC og går inn i Option-Setings skriverinn nødvendig information i øveste skriver jeg rw.avsim.net og i nedeste skriver jeg ENGM_V_APP

*Starter opp ASRC på nytt og skriver

.rwkey og trykker L_Ctrl

*Trykker på TAB og skriver nødvendig info der.

*Trykker på PRIM FREQ og høyre og venstre lys blir grønne

*MEN den i mitten vil ikke bli grønn, har også restarta PCèn

*Har ikke Brannmur eller noe sånt. Her er det full fart og stormene jubel rett ut på linja.

 

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre ?

 

 

Hilsen

Sondre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ha den nyeste versjonen av RW, som koster noen kroner.

 

Men fortvil ikke. med ASRC 1.1 som sannsynligvis kommer i løpet av høsten vil ha integrert inn den nye voice klienten som jeg er beta tester for no. Det blir saker det ""

 

Dette kan jeg ikke få helt til å stemme. Synes å huske at man måtte ha den gamle for å få det til å funke. Det funker hos meg, så da ser jeg ikke hvorfor det ikke skal funke hos Sondre "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skal ta litt av dette etterhvert...

Du skal ikke bruke nyeste versjon av RW, og du skal svare nei til å oppgradere når du får spørsmål om dette. Jeg husker ikke versjonen, men tror det var mk1d som kan brukes.

Du skal skrive navnet ditt/ initialer el i det andre feltet etter rw.avsim.net. Plasseringen kommer automatisk inn da dette er programmert inn i .pof filen din (dvs ENGM_V_APP). Jeg bruker rw.tt.luth.se da jeg har erfart endel ustabilitet med avsim.

Så kommer det store spørsmålet: Har du skiftet til voice activated med max følsomhet i RW? hvilken tast har du her brukt som mute tast. Forhåpentligvis har du gjort begge deler, og bruker R_CTRL som mute tast i RW (ettersom du vil ha L_CTRL som transmit key). Når du har gjort dette og valgt "slow modem" i oppsettet av RW, skal du kunne tenne det midterste grønne lyset på frekvensoversikten. Definisjonen av .rwkey kan være litt keitete, men det lykkes etterhvert.

Hvis ikke dette funker, ta gjerne kontakt med meg online så kan jeg forklare mer mens du prøver.

Jeg har fortsatt et problem med at jeg mister RW lyden fra pilotene dersom de ikke har vært aktive på en stund. Dette har jeg enda ikke funnet ut av, så jeg ser med stor glede fram til den dagen vi kan vinke farvel til RW.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt et problem med at jeg mister RW lyden fra pilotene dersom de ikke har vært aktive på en stund. Dette har jeg enda ikke funnet ut av, så jeg ser med stor glede fram til den dagen vi kan vinke farvel til RW....

 

Har akkurat samme problemet. Får håpe 1.1 kommer med inbuilt voice snart da "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt et problem med at jeg mister RW lyden fra pilotene dersom de ikke har vært aktive på en stund. Dette har jeg enda ikke funnet ut av, så jeg ser med stor glede fram til den dagen vi kan vinke farvel til RW.... ""

 

Dette problemet har jeg også slitt med, men problemet er mye verre med rw.tt.luth.se enn rw.avsim.net, selv om denne ellers er mer ustabil "". Det er i vertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...