Magnus Wiik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Noen som husker flightsimen "MiG-29"? Jeg har lært uendelig mye av denne, og vil bare vise den til folk her også Last ned her! Eller les anmeldelse her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmm har faktisk ikke hørt om det før, men grafikken minnet meg om det første Flanker spillet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Heihei.. Joda, MiG-29 og Su-27 "Flanker 2.0" har jeg liggende på en "gammel" P2-233 som kjører MS-DOS 6.21 + Gravis Ultrasound MAX ++ Alltid gøy å mimre litt. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 jeg kjører MiG-29 på en P1 166MhZ med Win95. Jeg lærte meg å lande med denne. Grafikken er egentlig ikke så verst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.