Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes! Dette har jeg ventet på! Onesky er bare helt rått!!! Gleder meg som bare det ""

PS: Kanskje det hadde vært en idè å ikke la NEWBIE'ene logge seg på i det tidsrommet Onesky varer?? Da hadde det vært overoppheting hos noen av flygelederne her ""

Skrevet

Ja folkens, da er det bare timer igjen til kickoff!

Klokken 1800 i morgen (Lørdag) braker det løs!

Jeg får PC'n helt for meg selv, så jeg kommer enten til å fly mange innenlandsruter eller så hiver jeg meg litt ut over Europa, vi får se hva det blir til!

Håper iallefall at det blir et rikt oppmøte med både piloter og controllere!

Regner med å fly non stop, altså uten å logge meg av i 6 timer, så det må vel bli godt med søv i natt om jeg skal klare å holde meg i form!

På kjensyn!

Skrevet
Ivar, jeg anbefaler deg en langtur gjennom Europa, fra nord til sør eller omvendt. Ikke ofte du kan nyte så god ATC-service på et så langt strekk!

Og alle sammen: Vi snakkes rundt Stavanger i morgen klokken 18.

Har vært inne på tanken Arild, tenkte kanskje å ta turen ned til Gibraltar..

Kanskje det er noen som gidder å henge seg på?

Skrevet

Da var dette flyin'et over.Litt treg start men det tok seg opp ettervært utover kvelden,hadde en fin og jevn trafikk de 5,5 timene jeg satt som ENGM_V_TWR men selfølgelig kunne det ha vært mere.Folk lader vel opp til Fornebu memory flyin'et tenker jeg ""Men uansett takk alle sammen ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...