Ishtiaq Khushi Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Jeg har laget en side som jeg mener de som driver med repainting av fly etterhvert vil finne nyttig... Siden inneholder nemlig logoer av meget høy kvalitet. Det er ikke så mye der ennå, men mye vil komme ganske raskt. Siden finnes her. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Flott tiltak. Hva med linker til template textures også? Har sett noen på avsim, og noen andre steder. Greit å få slikt samlet? Siter
Gøran Myrland Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Hva med ett screenshot av flyene også Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Virkelig flott Ishtiaq! Takk! Siter
Gjest Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Bra jobba! Nå slipper jeg og drive og klippe ut logoer Det var til hjelp Siter
Seb Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Flott tiltak! Jeg har noen logoer som jeg har laget du kanskje kunne ha lastet opp. Er du interessert? Siter
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 9. september 2003 Premium Medlem Skrevet 9. september 2003 Enormt masse logoer m.m...HER Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 Hvis du laster ned noen fra siden min, vil du se at de har en ekstrem oppløsning. Man kan selv redusere de til ønsket størrelse. Jeg har alltid savnet høykvalitetsgrafikk når jeg maler fly, og er sikker på at andre repaintere/scenery-designere har hatt lignende problem. Det er derfor jeg har bestemt meg for å gjøre noe med... Siter
Thomas Olsen Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Hvis du laster ned noen fra siden min, vil du se at de har en ekstrem oppløsning. Man kan selv redusere de til ønsket størrelse. Jeg har alltid savnet høykvalitetsgrafikk når jeg maler fly, og er sikker på at andre repaintere/scenery-designere har hatt lignende problem. Det er derfor jeg har bestemt meg for å gjøre noe med... Og det er det bra at du gjør også!! Får vel begynne å painte igjen, jeg Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Skikkelig bra logoer Ishtiaq! Håper du pøser på med flere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.