Gå til innhold

Skuffende flydag på Gardermoen


Baard C

Anbefalte innlegg

Grunnen til dette kan vel være for at Gardermoen er en relativt travel flyplass i forhold til de andre flyplassene i Norge.

De har vel ikke fokusert så mye på det der, ville nok heller tro at det var litt bedre arrangement på de mellomstore flyplassene.

Selv var jeg på Værnes, og jeg var godt fornøyd.

Det ble litt døtid utover dagen, hadde vært gjennom alt på 2 timer, men når man kan sitte i tårnet, 52 meter over bakken i en stressless mens man hører på flytrafikken..

Trenger jeg fylle ut resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg synes det var en flott dag, jeg...! Var oppe på utkikksplattformen og tok en haug med bilder, etter å ha blitt grundig fortalt hvordan radarsystemene virker og sett det på skjerm, rundturen med bussen var også artig, serlig da guiden måtte søke tårnet om å få krysse rollway og vi havnet rett bak Aeroflot DC10'en, som taxet ned mot RW19R, var også borte og klådde litt på de "små" brannbilene og litt annet, samt kikket litt på Cessnaen som gutta fra flysamlingen mekket på, føre vi avsluttet med en forfriskning inne på avgang innland, ved gate 22.

Jo, jeg var veldig fornøyd med dagen!

""""""

 

Og idag skal vi opp til flysamlingen og se en 10-15 vetranfly som kommer, samt en fallskjermoppvisning og litt sånt. Det er meldt gråvær og jeg håper regnet holder seg på lang avstand...

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...