Gå til innhold

Vigra og Ålesund i FS


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

HEI!!!!!!!

 

Selv om jeg er østfolding liker jeg veldig godt å fly på mørekysten. Jeg har sett bilder fra Vigra ENAL i virkeligheten og der er det jo bebyggelse på øya der flyplassen ligger (Giske?). Mens i FS er det ikke ETT hus!!!!

 

Ålesund er en av Norges vakreste byer etter min menig, og det hadde vært fint og fått et cityscenery over byen.

 

Noen Ålesundere eller noen andre tenke seg å ta denne jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er en i dette forumet som driv å lager scenery for bl. a disse områdene. her: Ålesund-Vigra lufthavn ( enal) ligger på Vigra som tilhører Giske kommune, og ligger 20 min fra Ålesund.

Enig i at det virker som sceneryet er hentet fra år 1234, men slik er det ofte i fs på små plasser før noen tileggspakker eller adds-on kommer på plass.

Ålesund er en av Norges fineste byer, men det har vel noe med at en bor i nærheten av den selv. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg jobbar med saken ""

Men ting tek tid, og eg fann ut at det er større endringar frå FS2002 til FS2004 enn eg trudde ""

 

 

Vel, gled dere folkens! Ett utrolig flott Scenery er på vei! Men, Knut Arne, vet du om det er mulig og legge inn flere hus på vigra? default fs hus? Og for eksempel i Ulsteinvik og Dimna (Her jeg bor da...)?? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gled dere folkens! Ett utrolig flott Scenery er på vei! Men, Knut Arne, vet du om det er mulig og legge inn flere hus på vigra? default fs hus? Og for eksempel i Ulsteinvik og Dimna (Her jeg bor da...)??

 

--------------------

Hilsen Werner.

"Tune Stavanger Center on 124.7."

 

Kan dere også plassere/lage litt hus på Godøy og? """" ( har en innsjø på toppen av fjellet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bedre å reise ut på Alnes (som forøvrig ikke er med i fs?) og ta seg en god kaffe og fyrkake på Alnes fyr!

Farsan er fra Ålesund, og jeg tør å påsta at Ålesund er norges fineste by, og min hjemby svolvær er en god nummer to! "" Alnes er et nydelig sted! onkelen min pleier å dra dit å leie seg ei hytte (vil ikke kalle det rorbu :P) der ute er det heeeelt fantastisk...åsså kan man jo faktisk åsså med en god kikkert se innflyvningen til vigra ganske fint! :P

Men, tar jeg veldig feil hvis jeg sir at meshet i Fs er litt feil også? Vigra ligger vel ikke på en ØY så markert som i Fs? er vel ikke så langt i mellom der som den siste underjordiske tunellen går?

 

Driver Faktisk å jobber med et scenery jeg og Terje Brun over svolvær. Vi la ut en post tidligere. akkurat nå sliter jeg kraftig med gmax.. det suger..har sannsynligvis mistet allt jeg har laget "" men, jeg gleder meg til å fly over et litt mer detaljert sunnmøre!! :P blir fet!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...