Gå til innhold

FS 2004 fikk terninngkast 6 i Stav.Aftenblad


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

Jeg hater å lese flightsim-anmeldelser i aviser. De som anmelder spill har vanligvis ikke peiling på flysimulatorer eller luftfart, og resultatet blir vanligvis en temmelig meningsløs artikkel som fokuserer på irrelevante aspekter. Husker da Bergens Tidende anmeldte fs2002. Anmelderen, som inrømmet at han riktignok ikke klarte å lande cessnaen på Flesland, hevdet at dette var et meget realistisk program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte finnes det ikke mer imponerende dataleketøy enn dette, men på den annen side skal du være litt av en nerd hvis du sitter dag ut og dag inn og setter opp flights, gjennomfører dem til punkt og prikke og synes det er spennende. Få deg heller et liv, hvis du er en sånn - eller en skikkelig kampflysimulator der du kan kose deg med å skyte og bombe eller bli skutt eller bombet. Det er mer futt i den slags

 

Helt enig med Øyvind. Voksne mennesker som tror dette er et leketøy!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste anmeldelsen i avisa i går..ble nesten forbannet av en del anmeldren har skrevet. F.eks.

 

 

På en måte finnes det ikke mer imponerende dataleketøy enn dette, men på den annen side skal du være litt av en nerd hvis du sitter dag ut og dag inn og setter opp flights, gjennomfører dem til punkt og prikke og synes det er spennende. Få deg heller et liv, hvis du er en sånn - eller en skikkelig kampflysimulator der du kan kose deg med å skyte og bombe eller bli skutt eller bombet. Det er mer futt i den slags,

 

 

""

 

 

I avisartikkelen var det flere bilder med, og der har han greid å kommentere learjet cockpiten som en "737"...

 

 

jaja... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå si at vår venn Arild Oldervolls innlegg tar kaka ""

Stå på, denne journalisten/artikkelforfatteren kommer til å klø seg i hodet etter et par slike innlegg til nå!! Hehe ""

 

Utrolig bra inlegg Arild, forfatteren får nok litt å tenke på nå ""

 

På en måte finnes det ikke mer imponerende dataleketøy enn dette, men på den annen side skal du være litt av en nerd hvis du sitter dag ut og dag inn og setter opp flights, gjennomfører dem til punkt og prikke og synes det er spennende. Få deg heller et liv, hvis du er en sånn - eller en skikkelig kampflysimulator der du kan kose deg med å skyte og bombe eller bli skutt eller bombet. Det er mer futt i den slags,

 

Artikkelforfateren har tydeligvis ikke skjønt mye av dette spillet ""

 

Tenk å kalle meg nerd """""" Synes gutta som linker counterstrike hver helg er mer nerdete. Tross alt så forandrer flysimulatoren seg etterhvert som man laster ned nye ting!!! I motsetning til f.eks counter strike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig noen ble/blir slått for denne artikkelen...

Jeg kan liksom ikke helt se at jeg kunne se hva meningen med den siste kommentaren der var...det å kommentere et spill/simulator å i tillegg gi det så bra karakter for så å komme med et angrep på dem som er brukere av det, syns jeg ikke var så professjonelt gjort at det gjør noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...