Joakim Valkvæ Volle Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Når kommer FFX Boeing 737 - 300 Color Air og SAS Boeing 737 - 500 FFX? Begynner å bli utålmodig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Unnskyld meg, men kan ikke jeg få et svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hva med å heller ta kontakt med de som utvikler dem i stedet for å mase på oss som ikke vet det?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Unnskyld meg, men kan ikke jeg få et svar? Nå synes jeg du skal ta det litt med ro, og ikke forlange formye! Synes heller, som nevnt ovenfor, at du skal ta kontakt med utgiver ang. release dato.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Joakim, nå maser du, gjør arbeidet selv, og prøv å få litt variasjon mellom "den lette vei" og arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Når kommer FFX Boeing 737 - 300 Color Air Når mine kjære lærere gir meg såpass lite skolearbeid at jeg får tid til å gjøre den ferdig... Men du kan jo alltids lage den selv da vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Men du kan jo alltids lage den selv da vet du.. Men jeg KAN IKKE å painte enda, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Nå synes jeg du skal ta det litt med ro, og ikke forlange formye!Synes heller, som nevnt ovenfor, at du skal ta kontakt med utgiver ang. release dato.. Okai! Ynnskyld for uhøfflighetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.