Norvald Oslvold Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 (Gjelder base FS2004 og lokalkjente) Sett autogen scenery på max. Ta av fra Flesland nordover med f.ex. en Baron 58. Drei 90 grader og fly over Nordåsvannet. Sving litt mot høyre retning HOP. Der ser du 2 digre romersk katolske katedraler plassert ved siden av hverandre. Siter
Magnus Breder Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 - Utvid dine geografiske kunnskaper med FS2004 - Men dette tar jaggu kaka, ja. Hva blir det neste - at "Babylons hengende hager" inntar Frognerparken? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Hva med et screenshot for de som ikke er lokalkjente? Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Ok! Hvis du tar enn tur i Polen/krakow ser du 3-4 kirker på vær side av byen Men pent ved solnedgang o.s.v Siter
Roy Gjæringen Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Haha.. Jeg badet ved Nordåsvannet jeg i dag og må si jeg er meget lokalkjent i Hop området, siden jeg har bodd der. Men etter som jeg vet, er det ingen katolikker der Vist ikke Edvard Grieg er blitt reinkanert og gjort seg som katolikk da.. Takker for tipset, det skal så abselutt prøves. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Og det er blokkbebyggelse på byfjellene... Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Hmm vet vi har en katolsk kirke her i byn.. men to katedraler hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.