mwalther Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Et fly som krasjet da det ikke hadde mer bensin etter at det haddet blitt kapret. Jeg prøver å finne filmklippet av krasjet som noen turister filmet fra en strand. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Ethiopian Airlines var det.. Hvis vi tenker på samme crash da altså Ethiopian flight 961 Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Én Boeing 767-260ER fra Ethiopian Airlines..... Står bl.a noe om det her Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Å den ja... Var en 767 det, som gikk i vannet utenfor en strand full av leger på seminar, elns... Siter
mwalther Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 hmm.... jeg finner ikke video av det på nett. Noen her som vet hvor det finnes? Siter
Fredrik Wold Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 kazaa kanskje? Søk etter "faces of death", men vær klar over at det kommer alt annet enn det du skulle tro.... Siter
Lars K. Rønes Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Vær for all del forsiktig med faces of death filmer! Det er filmer der de filmer ekte drap og det som værre er! Snuff som det også kalles, syke greier! Jeg har sett ett klipp, og anbefaler det IKKE.. Måtte nesten spy etterpå.. Ble utrolig dårlig av å se på dette, og det ga seg ikke med det første... Lars Siter
K F Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Helt enig, med Lars her.. hold dere unna faces of death selv tåler jeg å se det meste, men en plass går grensen. Noen av disse filmene jeg så for et par år siden gikk sterkt innpå meg, og ta livet av en person og filme det er sykt disse filmene skulle vert fjernet for lenge siden. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Begynner vel å bli et år eller noe siden jeg så det klippet, og jeg har enda ikke kommet helt over det... Jeg tåler det meste.. Kan omtrent flire av splatterfilmer, men dette ble for gale... Lars Siter
Morten B. Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Det klippet meg ethiopian airlines ligger på airdisaster.com .. det er jeg som hoster de fleste klippene der -Morten- Siter
Truls Petter Elven Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 DEt finnes mange mange fæle opptak der sånt ja, det verste er med Russeren... Det beste er og styre unna... Siter
Aleksander Rønning Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Ja,den med russer'n som blir halshugget av tjekkiske(?) rebeller er EKKEL! Jeg så den filmen med lyd og farge! Du kunne høre åssen stakkarn lå ¨å svelget sitt eget blod,mens den ene rebellen førte kniven inn i halsen på ham! ÆSJ! Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Beskriver dere filmen mer i detalj nå, så er det ikke lenge før noen andre her spyr ..hint hint Mvh Jan H. Brende Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.