Gå til innhold

Britannia Airways (?)


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Heisann.Joda,har reist med Britannia.Er en del av verdens største charterselskap,så tror nok at seriøsiteten er relativt høy ja.

Mener de har en nokså ny flyflåte også.D e har også ,hatt i allefall,B757 som brukes/ble brukt på middelhavslandene.

Se også:http://www.britanniaairways.se/norge/index_norge.html

Nyter finværet i nord.

Ha en fin dag.

 

Asbjørn Furu

AFIS`n

Avinor ansatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Frank... Britannia Airways er et "gammelt" og pålitelig selskap som har flydd i mange år... så jeg tviler på at du skal få noen problemer... "" Jeg har faktisk ikke flydd Britannia selv..? men jeg har ikke hørt noen direkte klager om dem... "" De hadde en utforkjøring i Spania for noen år siden med en B757... tror rundt 1999..? men dette kan jo hende alle... "" Du får nok en fin tur ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Britannia er et sikkelig bra selskap jeg! Har flydd med de maaaange ganger, og hver gang så har det vært det samme. Fikk alltid lov til å komme inn i cockpit før 9/11, men ikke nå mer "" Bare etter flygning.

TUI-painten er ikke så fin, men jeg likte den forrige mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britannia Airways er en av verdens største charter selskaper og operer fra flere land i Europa og Scandinavia.

Jeg tror nok at både flyene og de annsatte er ganske så politelige!

Forøvrig er Britannia Airways blitt kjøpt opp av TUI, som gjør de ennå mer politlige!

De har byttet ut alle sine gammle B757 med nyere B737-800 som har en snittalder på 1,5 år.

Flåten er også bestående av et fåtall B767.

Har selv reist med Britannia Airways og de har god standard og annbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...