Gå til innhold

sommer


Per Alnes

Anbefalte innlegg

fs legger vel årstidsdefinisjonene etter sommersolverv, vintersolverv, vårgjevndøgn og høstgjevndøgn. i tillegg er det en glidende overgang. i april er det mindre snøtexturer enn i mai osv.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei i klassen min som bor i Hammerfest sendte meg en sms i går som var:

"Hei. Takk for det, men her er det ingen sommer. Det snør her. Snakkes i August. Ramona"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle hjemme.. "" Skal ikke strø salt i sårene men her i Houston er det rundt 35C og sol... "" Skal fyre opp Cessnaen nå og finne et sted for en sen frokost... eller tidlig lunch... "" Er noed tordenbyger over College Station så jeg får holde øye med dem utover dagen..! Jeg skal komme til Norge i juli med min bedre halvdel så dere får fikse sommeren til da... ""

 

Hei så lenge... Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig i at sommeren lar vente på seg, men skal jeg fly i dag, får jeg ikke brukt sommertexturen, som jeg har lastet ned fra en viss fil..., det var bare derfor.

Ellers tror jeg formelt at sommeren har startet også i Norge!! (over skyene er det en "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
For å si det slik.....det er med lett hjerte jeg og familien drar på Sunwing Mallorca på tirsdag..... """"

--------------------

Sander Johansen

Flygeleder Oslo ATCC

 

ATCO 87th Stray Dogs

http://www.87th.org/

 

Climb like your life depends on it...cuz it does...

Jeg tror det skal stå= http://www.87th.org.

 

Jada....jeg vet det, men får ikke endret til noe annet enn det jeg nå har gjort...p.g.a de IMHO noe konservative 50 tegn tilatt for sig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er nok i gang ja. Slenger inn et lite sommerbilde jeg tok i Saltstraumen på fredag.

 

Saltstraumen

 

Saltstraumen er fin... har ein kamerat som nylig dykka der.... Han seier han skal opp igjen til neste år... trur eg blir med han då... "" Meget flott bilete forresten... Og JO sumaren er nok her igjen. Eg har i allefall hatt min første dukkert i sjøen (Utene open-cell drakt) i går hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...