Magnus Breder Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Fordi det sogner til Trondheim - det er den viktigste byen i nærheten. Hell er et interessant navn forøvrig. Husker noen amerikanere skulle besøke stedet, og som ble møtt av lokalfolket med "Welcome to Hell". Kunne fort feiltolkes... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Jeg har 1 spørsmål. Hvorfor heter det Trondheim Lufthavn Værnes, siden det ligger i Stjørdal(nærme Hell)?? Hvorfor heter det "Oslo Lufthavn Gardermoen"? Akkurat det samme vet du! Siter
Gjest Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Jeg kan ikke tenke meg : "Velkommen til Trondheim Lufthavn Hell... Når Kapt. har slukket sikkerhetsbelte...." "Welcome to the Trondheim Hell eller Hell of Trondheim", hehe. Siter
Christian Jones Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Å hvorfor i følge Ryanair og ultimate traffic heter Oslo Lufthavn torp? Siter
john lysebraate Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Ibteressant artikkel og morsomt å vite. Siter
Gjest Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Så de skal rigge opp fire tårn? Nei, det står allerede gamle tårn der. De skal ikke rigge opp fire nye... Siter
Frank Ånstad Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Christian Jones. Du sier at Værnes ikke er verdens største flyplass. Er Gardermoen det? Var på Gardermoen både fredag og søndag (13. og 15. juni), men hadde forventet at der var mer trafikk enn det var, selv om dette er Norges hovedflyplass. Frank. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.