Gå til innhold

SAS splittes opp - men hjelper det?


Helge Bø

Anbefalte innlegg

SAS Norge blir nå et eget selskap i konsernet, dvs at all aktivitet her i landet styres av SAS Norge, og ikke fra Stockholm.

 

Jeg tror at det er en fordel med tanke på å få SAS på beina igjen. En egen norsk administrasjon vil bli langt mer effektiv, og kanskje lykkes man med å snu minustallene.

 

SAS Norge vil også få tildelt sin andel av flyparken. Jeg lurer på hvilke flytyper dette blir, trolig kun MD80 og 737...større fly har man vel ikke behov for her, med unntak av ruten til Newark.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt nytt ""

 

Når det gjelder fly, så blir det vell mest sansynligt kun B737 i Norge (I hvertfall var det snakk om det) En flytype gjør jo ting og tang litt billigere, som kjent.

 

Det er andre forandringer på gang i SAS også, skal kanskje slutte med gratis mat ombord, les mer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er andre forandringer på gang i SAS også, skal kanskje slutte med gratis mat ombord, les mer her

 

Da bør de kutte prisene med minst 30 %. Ellers er det takk og farvel til SAS.

Jeg for min del skal fly utenriks for det meste med Lufthansa via Frankfurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du mener den lille matpakken/snack pakken du får om bord i Scandinavian Airlines sine fly utgjør 30% av prisen , så må vell flybilett prisen være ganske lav allerede da? (Logisk, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...