Gå til innhold

" Programmet er for stort til Windows.."


Åge Olsen

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen tilbake Åge.

Jeg har forsøkt å lese meg til hva som kan løse problemet ditt, men det er vanskelig å finne en måte hvor man kan være sikker på at problemet løses.

Om jeg ikke husker feil er det slik at FS under installasjonen kopierer over disse svære cab-filene til disken for så å pakke de ut første gang du starter FS, og det er her problemet kan oppstå.

 

Jeg ser at en del har løst problemet med å først avinstallere FS2002, for så å kjøre defrag og deretter installere FS2002 på nytt. Sjekk også at du ikke har en haug med filer liggende i Temp mappen(e) dine. Et annet tips gikk på at du bør være logget på som administrator når du installerer FS2002.

 

Nå vet ikke jeg om noe av dette funker, men det kan jo være verdt å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Hyggelig å "treffe" gamle kjente igjen her !

 

Vel, når det gjelder maskinen så er det plass og minne i søkk og kav... ( romsdalsk og betyr i massevis ).

Jeg har nå installert kun det jeg mener å ha bruk for i simmen, og sånn sett er problemet løst. ( Selv om det også skulle gå an å installere hele greia..? )

 

Flyr nå med tastaturet, da jeg i et åndsfraværende øyeblikk solgte CH-utstyret mitt..

Er det kommet andre stikker på markedet ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...