Gå til innhold

Concorde på museum


Anbefalte innlegg

Det ser visst ut til at Concorden blir historie for godt.

Den ble i alle fall med i FS2000, det flyet jeg desverre styrtet aller mest med da jeg først kjøpte meg flysimulator til pc.

 

I følge denne artikkelen på VG, så taes flyet ut av trafikk ved månedsskiftet.

 

Det var i alle fall gøy å fly Concorde, når alt gikk bra i FS2000 "" Men det ser visst ut til at flyet ble til slutt for jordnært ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en Concorde til FS2002 som er 10x bedre hvis du ikke visste det... ""

 

 

Edit:

 

Hentet fra VG.

British Airways har varslet at selskapet vil ta sine sju Concorde-fly ut av trafikk i slutten av oktober. Opprinnelig skulle også Air France fortsette å fly Concorde fram til seinhøsten, men utrangeringen er nå framskyndet til 1. juni.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Air France skal fly Concorden ut månedsskiftet mai - juni. Jeg pratet med en kamerat hos British Airways i forrige uke og han sa de skulle fly Concorden fram til enden av oktober. De har store vedlikeholdsproblemer og lite tilgang på reservedeler og klarer knapt å holde 4-5 fly i operasjon... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bra at ei ikkje vert til spiker då, men at me som ikkje har sett ein Concorde i real life kan få lov til det på museum ""

 

Men synd at dei vert tekne ut av trafikk. Er jo egentlig fine fly ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...