Seb Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hva har hendt med siden til Project Airbus? Har de lagt ned? www.projectairbus.com Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Etter det jeg har hørt så ble de hacket og har ikke tenkt å åpne siden igjen før A321 er klar. Siter
Sean Berntsen Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Skulle ikke 319 lanseres først. Uansett; man kan vel ikke vente noe før COF kommer, husker det ble pratet om release rundt juletider, hehe... Her er siden deres PA Siter
Hans Pålsson Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hejsan! Jag frågade Trevor Slack om läget, och fick följande som svar; (20030411) Dont worry, Project Airbus is still alive and well. We're near releasing our A319, there will be a new website, look and feel to project airbus, the forums will be reopen when we release it. I just ask for patience, and we have many new projects that we're working on right now Så det är bara att vänta lite till! /hans Siter
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har opplevd det samme med SGA ( Stewart Global Aircraft )... HVa holder de på med tro? Det er i hvertfall sånn hos meg: Index of / Name Last modified Size Description -------------------------------------------------------------------------------- Parent Directory 21-May-2003 12:17 - stats/ 21-May-2003 03:23 - -------------------------------------------------------------------------------- Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.