Lars Damgaard Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Har lastet et par "fede" sjøfly ned, og vil egentlig godt starte direkte fra vandet. Findes der en sjøflyplass på FS2002? Og evnt hvor? (koden på den xxxx) Eller skal man laste en ned? Og i så fald, hvilken! På forhånd mange takk. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Husker ikke icao-koden, men du kan alltids forsøke å skrive seattle seaplanes. Siter
Morten Nelson Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 New York skyports eller noe er en som ligger i New York City. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det finnes også noen i Alaska. Dessuten kan du laste ned et freeware scenery som heter Fox Camp (enten fra avsim.com eller flightsim.com). Ligger inne i "de dype skogene" i Alaska, med hytter med røyk fra pipene, egen brygge for flyene, rådyr på stranda etc. etc. (det hører også med et "Fox Camp outpost" som ligger ved et fjellvann noen minutters flytid fra hovedleiren) Siter
Sveinung Petterson Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det er ei rekke sjøflyplassar i FS 2002, men alle er på det amerikanske kontinent. Du finn ei liste over dei i ein av AOPA sine artiklar som følgjer med FS 2002. Siter
Lars Damgaard Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 Tusind takk, så langt...! Vil prøve at laste Fox Camp ned. Hvem er forøverigt AOPA? Og hvor finder jeg ham? Siter
Sveinung Petterson Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hvem er forøverigt AOPA? Og hvor finder jeg ham? AOPA=Aircraft Owner and Pilots Association. Dei har laga nokon artiklar som ligg i library i FS. Siter
Erik Berntsen Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Avsim special bush flying features er et flott sted for alt du trenger for bush flyging. Siter
Lars Damgaard Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 Takk til alle. Spesielt til deg Erik. Der fandt jeg ALT. Nu er der noget at lege med ! Er der forøverigt nogen der veit om et fint pogram (free-vare) som kan legge sceneryer inn? Jeg bruker snart mere tid på at legge inn, end at flyve. Jeg veit at der findes nogen her på potalen, men hvilket er bedst? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.