Gå til innhold

3d Briller?


Ronny Stenseth

Anbefalte innlegg

Har testet ett par "gode" TV-briller, men en skjerm i hvert glass. Noe dritt, da en ikke oppfatter ting rundt seg, samt at jeg klarte ikke å venne meg til det at når jeg vridde hodet, så fulgte bildet med.

 

Ble mye aske rundt askebegeret isteden for oppi dt ""

 

Prøv gjerne, men ikke kjøp uprøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye aske rundt askebegeret isteden for oppi dt ""

LOL! "" Jeg tror deg! Prövde selv et par 'Virtual Reality' briller fon noen år tilbake. Var om å henge en murstein foran pann, og med samme opplevelse som deg, at bildet fulgte med når jeg snudde meg.

Det er nok en stund frem til det der blir bra nok for allmenheten. Derimot kan jo disse enkle 3D brillene kanskje väre kule så lenge. Jeg antar at de har noenlunde klart glass, og ikke slikt grönt/blått som fantes för. Men Blir virkelig 3D effekten bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det står jo faktisk pris på annonsen også "" Så ikke annonsen før nå, men det var ikke slike (shutter-glasses) briller jeg snakket om, de jeg testet var med to LCD-skjermer inni.

 

3D-effekten på shutter-glasses skal bli ganske bra, har en kompis som driver seriøst (jobb) med forskjellig 3D-teknikk.

 

Til prisen $14.50 burde det være værdt forsøket, men skjekk omskjermkortet støtter slike funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det…

Spillet du får ”gratis” koster $14, briller koster litt mer. I tillegg kommer frakt og moms.

 

Har du fremdeles de med LCD inni, så kan jeg kanskje kjøpe dem fra deg. Jeg har nemlig en idé om hvordan kan man ”feste verden på plass”.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...