Gå til innhold

Laget egen nettside i frustrasjon


Bjarte Benberg

Anbefalte innlegg

Så har han lært at man får det man betaler for den gnieren. Når du bare betaler et par hundrelapper for billetten kan du ikke vente at flyselskapet skal sende deg på hotell.

 

Er ikke enig med deg.

Når du kjøper bussbillett og skal reise med buss , så i tilfelle bussen stopper midt på veien på et ødested så blir dere ikke etterlatt til dere selv, men at selskapet skaffer en ny buss.

Det er lik her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig med deg.

Når du kjøper bussbillett og skal reise med buss , så i tilfelle bussen stopper midt på veien på et ødested så blir dere ikke etterlatt til dere selv, men at selskapet skaffer en ny buss.

Det er lik her.

 

Slik synes vi alle at det bør være, men husk at Easyjet er et av de få flyselskapene som tjener penger for tiden, til tross for lavere billettpriser enn de fleste andre. Hvordan får de det til? Jo, fordi at de unngår uprofitable aktiviteter og gjerne lar passasjerene ta støyten når ting går galt, og dette burde være allment kjent, eller i alle fall deduserbart utifra generelle prinsipper for handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; EasyJet har nok akkurat de samme forpliktelsene i forhold til passasjerene som alle andre flyselskap. Forskjellen er vel at store, velkjente selskap gir litt ekstra for å opprettholde et, eventuelt, godt rykte de har. EasyJet kunne vel ikke gitt mer blaffen så lenge de forholder seg til lovverket. Da stiller jeg heller spørsmål til passasjerenes rettigheter (har ikke satt meg inn i dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Ha ha! Hei Åke. Hyggelig å se at du fremdeles har samme humoren! ""

 

Jeg er forsåvidt litt enig med begge parter. Det er jo en grunn til at de er i stand til å selge billigere billetter, og slike 'luksus'-tjenester som hotell-overnatting er nok en av dem. Hotell er jo utrolig dyrt. Jeg er sikker på at slik informajon finnes i avtalene (som de aller færreste av oss leser likevel).

 

Med slike lave priser kunne det jo hendt at å spandere hotell på 150 personer hadde forårsaket selskapet til å gå konkurs... (tar litt hardt i her, men dere forstår hva jeg mener). Altså - man må regne med å få hva man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Ha ha! Hei Åke. Hyggelig å se at du fremdeles har samme humoren! ""

 

Jeg er forsåvidt litt enig med begge parter. Det er jo en grunn til at de er i stand til å selge billigere billetter, og slike 'luksus'-tjenester som hotell-overnatting er nok en av dem. Hotell er jo utrolig dyrt. Jeg er sikker på at slik informajon finnes i avtalene (som de aller færreste av oss leser likevel).

 

Med slike lave priser kunne det jo hendt at å spandere hotell på 150 personer hadde forårsaket selskapet til å gå konkurs... (tar litt hardt i her, men dere forstår hva jeg mener). Altså - man må regne med å få hva man betaler for.

 

SAS, WF og BU dekker overnatting hvis nødvendig ved en kanseleringa av en flyavgang som følge av tekniske årsaker og i noen tilfeller værmessige (vel og merke HVIS man har på begynt reisen sin, noe som vil gjett når du pr def har gjort det?) forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...