Bjarte Benberg Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Engasjert britisk herremann, med en god ide.. Boarding Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Etter det jeg leste på siden hans, fortjener EasyJet denne sparken i baken.... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Så har han lært at man får det man betaler for den gnieren. Når du bare betaler et par hundrelapper for billetten kan du ikke vente at flyselskapet skal sende deg på hotell. Siter
Gjest Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Sitat Så har han lært at man får det man betaler for den gnieren. Når du bare betaler et par hundrelapper for billetten kan du ikke vente at flyselskapet skal sende deg på hotell. Er ikke enig med deg. Når du kjøper bussbillett og skal reise med buss , så i tilfelle bussen stopper midt på veien på et ødested så blir dere ikke etterlatt til dere selv, men at selskapet skaffer en ny buss. Det er lik her. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Sitat Er ikke enig med deg. Når du kjøper bussbillett og skal reise med buss , så i tilfelle bussen stopper midt på veien på et ødested så blir dere ikke etterlatt til dere selv, men at selskapet skaffer en ny buss. Det er lik her. Slik synes vi alle at det bør være, men husk at Easyjet er et av de få flyselskapene som tjener penger for tiden, til tross for lavere billettpriser enn de fleste andre. Hvordan får de det til? Jo, fordi at de unngår uprofitable aktiviteter og gjerne lar passasjerene ta støyten når ting går galt, og dette burde være allment kjent, eller i alle fall deduserbart utifra generelle prinsipper for handel. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg synes alle flyselskaper skulle betalt hotellrom for passasjerer som må vente så lenge, dette er uakseptabelt. Men nå er det jo heller ikke første gang passasjerer må sove i terminalbygningen. Siter
Sean Berntsen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Altså; EasyJet har nok akkurat de samme forpliktelsene i forhold til passasjerene som alle andre flyselskap. Forskjellen er vel at store, velkjente selskap gir litt ekstra for å opprettholde et, eventuelt, godt rykte de har. EasyJet kunne vel ikke gitt mer blaffen så lenge de forholder seg til lovverket. Da stiller jeg heller spørsmål til passasjerenes rettigheter (har ikke satt meg inn i dem). Siter
Åke Lindberg Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 ...så i tilfelle bussen stopper midt på veien på et ødested... Om flygplanet stopper på 30.000ft in the middle of nowhere är det ingen idé att sända efter ett annat flygplan... Åke Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Ha ha! Hei Åke. Hyggelig å se at du fremdeles har samme humoren! Jeg er forsåvidt litt enig med begge parter. Det er jo en grunn til at de er i stand til å selge billigere billetter, og slike 'luksus'-tjenester som hotell-overnatting er nok en av dem. Hotell er jo utrolig dyrt. Jeg er sikker på at slik informajon finnes i avtalene (som de aller færreste av oss leser likevel). Med slike lave priser kunne det jo hendt at å spandere hotell på 150 personer hadde forårsaket selskapet til å gå konkurs... (tar litt hardt i her, men dere forstår hva jeg mener). Altså - man må regne med å få hva man betaler for. Siter
Bjørn Idar Setseng Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Det er nok å overdrive litt dette - en egen hjemmeside hvor han forteller om en historie som kunne hendt alle... Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Sitat Ha ha! Hei Åke. Hyggelig å se at du fremdeles har samme humoren! Jeg er forsåvidt litt enig med begge parter. Det er jo en grunn til at de er i stand til å selge billigere billetter, og slike 'luksus'-tjenester som hotell-overnatting er nok en av dem. Hotell er jo utrolig dyrt. Jeg er sikker på at slik informajon finnes i avtalene (som de aller færreste av oss leser likevel). Med slike lave priser kunne det jo hendt at å spandere hotell på 150 personer hadde forårsaket selskapet til å gå konkurs... (tar litt hardt i her, men dere forstår hva jeg mener). Altså - man må regne med å få hva man betaler for. SAS, WF og BU dekker overnatting hvis nødvendig ved en kanseleringa av en flyavgang som følge av tekniske årsaker og i noen tilfeller værmessige (vel og merke HVIS man har på begynt reisen sin, noe som vil gjett når du pr def har gjort det?) forhold. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.