Gå til innhold

Ny rute fra Sola!


SH

Anbefalte innlegg

Ja det er utrolig hvordan næringslivet i Rogaland klarer å få viljen sin, må være Statoil som krever sitt ""

 

Først får vi tilbake forbindelsen til Heathrow to ganger daglig, ikke mange byer på størrelse med Stavanger som har så god connection med Heathrow. Og nå kommer Lufthansa med rute til Frankfurt Main ""

 

Men for SAS er jo ikke dette særlig positivt, de vil miste mange reisende via Oslo og CPH når Lufthansa kommer. Trodde de var allierte jeg, og ikke harde konkurrenter. Stakkars SAS... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe dem komme med et grisebillig tilbud til nazi landet som åpningstilbud da:)

 

Joda...solid rabatt for nynazister ""

 

Frankfurt brukes mest som transitt. Tyskland i seg selv er vel ikke all verden...bortsett fra ølet og bratwursten ""

Bra at vi får rabatt .. skal vi ta oss en tur Helge? kansje Georg vil være med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe dem komme med et grisebillig tilbud til nazi landet som åpningstilbud da:)

 

Joda...solid rabatt for nynazister ""

 

Frankfurt brukes mest som transitt. Tyskland i seg selv er vel ikke all verden...bortsett fra ølet og bratwursten ""

Bra at vi får rabatt .. skal vi ta oss en tur Helge? kansje Georg vil være med også?

 

Nå får jeg endelig mulighet å bruke opp bonuspoeng jeg samla i Qualiflyer som ble senere overført til Miles and More eller hva det nå heter.

Jeg måtte reise fra Oslo hvis jeg ville bruke opp de ""

Noen som vet hvor mye tilsvarer 181500 poeng ?

 

Jo da, hvorfor ikke Helge ?

En tur til FRA .. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så du er med du også på tur georg?

reise i slutten av mai da?

 

Hvorfor kommer ikke denne flighten opp i Amadeus?

noen som vet?

 

 

Vet ikke. Kanskje pga det er ikke offisielt.

Kommer nok senere.

 

Og ruta starter i midten av Juni tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe dem komme med et grisebillig tilbud til nazi landet som åpningstilbud da:)

 

Joda...solid rabatt for nynazister ""

 

Frankfurt brukes mest som transitt. Tyskland i seg selv er vel ikke all verden...bortsett fra ølet og bratwursten ""

 

Ikke glem CeBit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke røpe alt da Thomas...

 

Men reise sammen med dere to Knoll og Tott? Da ville jeg hatt mer enn nok med å holde dere adskilt ""

 

Lufthansa-ruten er ikke bekreftet enda, men det er bare en formalitet. Derfor finnes den ikke i Amadeus, men den skal begynne 1.juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke røpe alt da Thomas...

 

Men reise sammen med dere to Knoll og Tott? Da ville jeg hatt mer enn nok med å holde dere adskilt ""

 

Lufthansa-ruten er ikke bekreftet enda, men det er bare en formalitet. Derfor finnes den ikke i Amadeus, men den skal begynne 1.juni...

Hehe.. okei da ""

Gi beskjed om vi skal ta en liten spottetur da Harry Helge ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke røpe alt da Thomas...

 

Men reise sammen med dere to Knoll og Tott? Da ville jeg hatt mer enn nok med å holde dere adskilt ""

 

Lufthansa-ruten er ikke bekreftet enda, men det er bare en formalitet. Derfor finnes den ikke i Amadeus, men den skal begynne 1.juni...

Hehe.. okei da ""

Gi beskjed om vi skal ta en liten spottetur da Harry Helge ""

 

Ja er vel en smule harry å være Hitler-digger...så da får jeg kutte ut det ""

 

Spottetur til Frankfurt Main? Ja den flyplassen er jo en drøm for en spotter sies det, med spotteplass på taket og greier. Dere får bare bestille da, er alltid med på morro jeg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for SAS er jo ikke dette særlig positivt, de vil miste mange reisende via Oslo og CPH når Lufthansa kommer. Trodde de var allierte jeg, og ikke harde konkurrenter. Stakkars SAS... ""

 

 

Ja, du har noe der. Særlig når SAS operer for Lufthansa mellom OSL-FRA, frem til utpå høsten - med SAS fly og mannskap (Dem bruker som oftest LH callsign) Du visste vel dette?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...