Gå til innhold

Brannvakt for Sola Flyklubb


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Hei Helge.

 

Undertegnede kjenner også til Michelle, siden det var min samboer i halv-annet år eller noe sånt. "" Svogeren min har flydd en del brannvakter der i det siste (det er forresten ikke han på dette bildet), med Michelle som observatør. Heldiggrisene...

 

Heisann!

 

Så hun var din samboer...såpass.

Ikke fått med meg at hun tar flytimer heller jeg. Ble fristet til å begynne nå jeg også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Hadde ikke fått med meg at denne lå ute på forumet ""

 

Joda, mye brannvaktflyging. Vi rapporterte f.eks. brannen i Sokndal på lørdag og søndag. "" Var i luften mandag formiddag og ettermiddag for å hjelpe brannvesenet der nede. Det ble en del branner i påsken...

 

Piloten på bildet heter Espen Berge - han er for tiden elev ved Widerøes flyskole på Røros.

 

Svoger til Bjørn Olav har jeg også vært oppe med, som min forhenværende samboer sier. "" Både Espen og Geir er gode piloter som det har vært en fornøyelse å fly med! ""

 

Ble fristet til å begynne nå jeg også ""

Må bare ta deg sammen, Helge og ta turen ut til Sola. Utrolig kjekt miljø! "" Har selv gått på teorikurset med en del andre som har vært/er aktive på Flightsim.no.

 

Undervisningsleder Harald Hagen er også aktiv her på forumet, så kanskje på tide å slå av en prat?

 

Michelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...