Gå til innhold

FS.no VA


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

Nei nå er det nok syns jeg....

Det florerer av VA'er fortiden..

alle vil bare starte sitt eget for å sjefe over andre å dette er TEIT!

De 1/2/3 ukene har det komt 3forslag til VA:. men ingenting blir gjennomført... Kansje dere kan joine noen VA som allerede finnes??

 

 

DØD over alle nye VA! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det nok syns jeg....

Det florerer av VA'er fortiden..

alle vil bare starte sitt eget for å sjefe over andre å dette er TEIT!

De 1/2/3 ukene har det komt 3forslag til VA:. men ingenting blir gjennomført... Kansje dere kan joine noen VA som allerede finnes??

 

 

 

SÅ SÅ SÅ, ma du ro ned blodtrykket ditt litt, jeg sa jo at det bare var ett forslag ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas: LoCost er under god vei! Så ihvertfall 1 av disse VAene mener det seriøst...

--------------------

Hilsen Aleksander

Adm.Dir i LoCost

 

 

Skal si for en tittel. Administrerende Direktør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig synes jeg det er en elendig ide å danne et VA som ikke finnes i virkligheten.

Det er mulig at noen ønsker å være med i slike VA, men det er helt klart ikke flertallet!

I stedet for å danne VA's som ikke finnes, kan dere ikke starte et VA som virkelig finnes?!

F. Eks. Britannia VA, forvidt det jeg vet er det ingen som har © på det for øyeblikket..?!

Har vært inne på tanken å starte et slikt VA hvor jeg har håp på at mange simmere med interesse for Charterflygninger flyr for oss, men har ikke fått noen til å "sammarbeide".

Det skal litt til for å danne et riktig flott VA, et virkelig godt CREW med litt erfaring.

 

Så, start et VA som finnes i virkligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva venter dere på? ""

Vi trenger et MyTravel VA altså! Det finnes ett, men det er ikke bra, og det er samslått med Air2000 VA, JMC VA, Monarch VA osv....

 

Saken er den at, om det allerede finnes et VA med samme navn, må vi spørre dette selskapet om de tillater at vi danner et likt selskap!

Jeg tror ikke det finnes noen skrevne regler om dette, men det finnes noe som heter etiske regler!

Men om det skal være interesse om å starte et nytt charter selskap som oppererer inbound Norge, så er jeg mer en villig til å bli med i "ledelsen" så fram til at de andre ser seriøst på dette og har en del erfaringer fra å lede andre VA og evt. webdesign!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå finner jeg ikke igjen den MyTravel VA siden... kanskje den har blitt borte... Var veldig amatørlaget... og nesten ignting funka.. Men de kalte seg nå my travel VA så... Men jeg håper det blir startet et MyTravel VA, som baserer seg på det nordiske MyTravel..... Eller kanskje på MyTravel UK også..=)

 

EDIT: der fant jeg den : http://www.geocities.com/virtualtravelgroup/mytravel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...