Lasse Haughom Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Fløy til Okecie i Polen her en kveld og til min store overraskelse kom det en "folow me" bil ut på taxiwayen etter landing. Tårnet ba meg følge bilen til stand 13, utrolig bra og nyttig ! Selv om man har oversikts kart over en del flyplasser er det ganske vanskelig å finne frem til tider og spesiellt når det er mørkt. Håper også at andre Controllere kan få til dette, spesiellt Kastrup kan være vanskelig og man kvier seg litt pga.dette Også når man skal taxe til aktiv ville vært veldig bra. Kjenner man plassen er det jo greit men servicen burde kanskje være tilgjengelig "upon request" Vel, jeg vet det krever resursser men utrolig bra var det ! MVH Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Flere og flere har tatt dette i bruk, første gangen jeg så det var da jeg var på Arlanda. Vi hadde det også til tider på ENGM på forrige flyin. Men er ikke så lett å ha en slik tjeneste "upon request" da det må være en "pilot" som skal sitte i bilen og kjøre den. Siter
Lasse Haughom Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Skrevet 23. mars 2003 Jeg regnet kanskje med at det tok en extra mann ja, bra var det i allefall Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Flere og flere har tatt dette i bruk tatt i bruk hva da???? *interessert* Siter
Gjest Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Jeg tusker med dette prosjektet: http://flightsim.thewebmon.com/, som enda er i startfasen. Hvis dere vil ha followme på ENGM, så sitter jeg der nesten hver lørdag mellom 14-16, og guider dere gjerne rundt Siter
Gjest Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Fløy til Okecie i Polen her en kveld og til min store overraskelse kom det en "folow me" bil ut på taxiwayen etter landing. Tårnet ba meg følge bilen til stand 13, utrolig bra og nyttig ! Selv om man har oversikts kart over en del flyplasser er det ganske vanskelig å finne frem til tider og spesiellt når det er mørkt. Håper også at andre Controllere kan få til dette, spesiellt Kastrup kan være vanskelig og man kvier seg litt pga.dette Også når man skal taxe til aktiv ville vært veldig bra. Kjenner man plassen er det jo greit men servicen burde kanskje være tilgjengelig "upon request" Vel, jeg vet det krever resursser men utrolig bra var det ! MVH Hehe. Det var jeg som var Follow Me Siter
Geir G Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Jeg tusker med dette prosjektet: http://flightsim.thewebmon.com/, som enda er i startfasen. Men jeg sitter i tårnet Hvis dere vil ha followme på ENGM, så sitter jeg der nesten hver lørdag mellom 14-16, og guider dere gjerne rundt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.