Gå til innhold

Snart ferie igjen


Olav Staib

Anbefalte innlegg

Jaja.. Så er det snart ferie igjen.. Har bestilt chartertur til Irak, for der er det varmt og det skal visstnok bli varmere har jeg hørt "" Neida.. Just kidding.. Skal til mitt favorittsted igjen.. Orlando.. 14 dager til ende.. Skal bo rett ved flyplassen, hvor jeg har innflyvningen til den ene banen rett utenfor hotelvinduet "" Kan en ferie bli bedre?? Skal ta endel bilder å legge de ut her når jeg kommer meg hjem igjen.. Ser absolutt frem til å sette mine ben ombord i trippel 7 èrn igjen også.. Må vel være en av de nydeligste maskinene jeg vet om, bortsett fra 747'n da.. Avreise 23 Mars kl 2010 med BA 769?? fra OSL.. Hasta la vista desk flyers ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Så er det snart ferie igjen.. Har bestilt chartertur til Irak, for der er det varmt og det skal visstnok bli varmere har jeg hørt "" Neida.. Just kidding.. Skal til mitt favorittsted igjen.. Orlando.. 14 dager til ende.. Skal bo rett ved flyplassen, hvor jeg har innflyvningen til den ene banen rett utenfor hotelvinduet "" Kan en ferie bli bedre?? Skal ta endel bilder å legge de ut her når jeg kommer meg hjem igjen.. Ser absolutt frem til å sette mine ben ombord i trippel 7 èrn igjen også.. Må vel være en av de nydeligste maskinene jeg vet om, bortsett fra 747'n da.. Avreise 23 Mars kl 2010 med BA 769?? fra OSL.. Hasta la vista desk flyers ""

 

GOD TUR..... (Ta noen bilder av noen babes også) """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...