Truls Petter Elven Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Heisann , Nå har jeg spilt flightsim i snart 4 år, begynte med FS98, hehe!! Har også prvød X-plane, Fly 1 og 2, alle Flight Unlimited og selvfølglig FS2000 pro og nå FS2002 pro... men hvem er de beste får aldri bestemt meg der men Det hadde vært kult om alle de hadde firmaene bak disse spillene og laget en ny form for flightsimulator.. F eks: Dette er min mening: Grafikken i fra Fly 2 ATC i fra flight Unlimited Realiteten i fra X-plane Og flyene i fra FS2002 Hvis disse hadde gått sammen og laget en helt ny en, det hadde vært noe det Og kunne kalt det for "X-fly Unlimited Flight Simulator 2004" Eller hva mener dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Heisann , Nå har jeg spilt flightsim i snart 4 år, begynte med FS98, hehe!! Har også prvød X-plane, Fly 1 og 2, alle Flight Unlimited og selvfølglig FS2000 pro og nå FS2002 pro... men hvem er de beste får aldri bestemt meg der men Det hadde vært kult om alle de hadde firmaene bak disse spillene og laget en ny form for flightsimulator.. F eks: Dette er min mening: Grafikken i fra Fly 2 ATC i fra flight Unlimited Realiteten i fra X-plane Og flyene i fra FS2002 Hvis disse hadde gått sammen og laget en helt ny en, det hadde vært noe det Og kunne kalt det for "X-fly Unlimited Flight Simulator 2004" Eller hva mener dere Det hadde vært kult det! Men jeg tror ikke de vil det.. Men kult hadde det vært. Du får bytte på simm. Litt fs, fly, FU, x-plane... Du får spille de annenhver dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Grafikken i fra Fly 2 ATC i fra flight Unlimited Realiteten i fra X-plane Og flyene i fra FS2002 For ikke å snakke om utskytbare missiles fra Falcon 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Grafikken i fra Fly 2ATC i fra flight Unlimited Realiteten i fra X-plane Og flyene i fra FS2002 For ikke å snakke om utskytbare missiles fra Falcon 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja det hadde så absolutt vært noe, så kunne det vært både en militær og en sivil simulator, hadde vært meget flott!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det skulle kunne vært mulig og kombinert disse på maskinen men det er vel ikke mulig eller hva ? De er vel bygd opp forskjellig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 takker for svar jaja, vi har forskjellige drømmer da... Og ikke minst skulle alt vært kompinert sammen, da hadde vi hatt en skikkelig Flightsimlator, men det lar seg ikke og kompinere dem sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.