Ole-Jørgen Søberg Skrevet 26. november 1999 Skrevet 26. november 1999 Til de som følte seg støtt over min fredagshumor i går: Dette var en "klipp-og-lim"-affære og noen flyulykke var ikke i mine tanker da "historien" ble postet. Dette var en utilgivelig glipp fra min side, noe som jeg dypt beklager og postingen er selvsagt slettet. Sagt er sagt (og spist er spist), men om jeg poster noe igjen, skal jeg vurdere det både to og tre ganger før "submit"-knappen blir trykket. Skamfull Ole-Jørgen. P.S. Takk for at vi har våkne lesere som setter ting i en sammenheng. Siter
JRE Skrevet 26. november 1999 Skrevet 26. november 1999 Av all respekt for de pårørende. Jeg mener litt galgen-humor bare er sunt. Er også et viktig element i bearbeidelsen av inntrykkene. Men det er klart jeg forstår at slik humor ikke passer for alle. Jan Roger Siter
Helge Bø Skrevet 26. november 1999 Skrevet 26. november 1999 Til Ole-Jørgen Fint av deg å ordne opp igjen. Du er igjen i det gode selskap [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Mvh Helge Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 28. november 1999 Skrevet 28. november 1999 Hva i all verden dreide dette seg egentlig om? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. november 1999 Forfatter Skrevet 29. november 1999 Her gjelder å være tilstede når noe skjer.... Nei, alvorlig talt, dette vil jeg ikke rippe opp i. Du har fått en forklaring på mail. mvh Ole-Jørgen Søberg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.