Gå til innhold

Treningskveld 10.Des.


Edgar Hansen

Anbefalte innlegg

Hei

You got mail.......

 

Pga dårlig oppmøte er treningskvelden avlyst på lik linje med forrige. Hvis oppmøtet/ interessen ikke blir større, må vi revurdere treningskveldene over nyttår. I første omgang blir antall kvelder redusert til 1 kveld i måneden. Dette er selvfølgelig synd for de som har meldt seg på og i tillegg møtt opp, men utbyttet står ikke til innsatsen når 2 ATC og 2 piloter er de eneste online.

 

Jeg vil være tilstede for å besvare evt faglige spm kl 19.00 (rw.avsim.net/accnor3), og alle er selvfølgelig velkommen til å fly på treningsserveren. Det blir dog ikke gjennomført organisert trening.

 

Jeg takker alle som har vært innom treningsserveren iløpet av høsten, og håper mange vil benytte dette tilbudet for å komme igang over nyttår igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar du har nok ikke fått påmelding fra meg heller denne gangen fordi det ikke passer. Synes det er svært trist at det er så få som møter opp når så mye arbeid ilegges dette. Jeg mener at enhver simmer med respekt for seg selv og mulighet til å være online en liten time en gang nnenhver uke bør delta på treningene visst de har mulighet.

 

Husk! Tid er ikke noe man får, men noe man tar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...