Jan Kristiansen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Da ser det ut til å være klart for Senior Controller CPT test i Norsk luftrom. Testen er satt til Søndag 20.10.02 fra kl: 19:00 og utover kvelden. Treningsavdelingen i Vacc Norge trenger noen flere piloter som kunne tenke seg å være med på dette, ønsker du å være med send en mail til undertegnede. Vi satser på totalt en plass mellom 15 - 18 piloter under denne testen, hver pilot får sine informasjoner på hva de skal gjøre, så kom igjen bli med. Vi trenger også 2 ATC (Senior Student eller høyere) som kan være online å koordinere annen trafikk som måtte komme på Søndag. Disse vil få i oppgave å holde annen trafikk utenfor CPT området, rydde vei så å si. Jeg vil herved be om forståelse til dere andre som er ute å flyr eller tenker å kontrollere på Søndag, forvi kommer i perioder til å stenge av forskjellige deler av luftområder i Sør-Norge for annen traffik under selve testen. Vi vil gjøre alt som er mulig for at den annen trafikk ikke skal bli for mye berørt, men dere må regne med å kunne bli omdirigert til en annen flyplass, satt i delay holding eller på annen måte bli berørt av dette. Men dette kan jo være en litt anneledes opplevelse for deg som er ute å flyr på Søndag og skulle bli berørt av dette. De flyplasser som blir berørt er ENGM - ENML - ENZV. Så igjen Piloter /ATC som kan være med Søndag og ennå ikke meldt sin interesse, send meg en mail. Med hilsen Jan Kristiansen Training Director VACC Norway accnor5@vaccn.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Check your innbox! Jeg blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Folkens.. VACC Norge trenger flere piloter til Søndag 20.10.02 Senior Controller test fra kl: 19:00 og utover. Det blir vanskelig å gjennomføre dette hvis vi ikke får nok piloter, så kom bli med. Send en mail til jan@vika-trading.no eller accnor5@vaccn.org Merk subject : CPT-Test Håper at flere kan være med på dette. Jan Kristiansen Training Director VACC Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Sendte deg en mail for en ukes tid siden med callsign og slikt, men kan ikke se at det er blitt ført opp på listen over piloter. Har du ikke fått den mailen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei Jan Jeg kan godt hjelpe til i kveld Bare send meg en flightplan, så skal jeg fly den Får ikke til å maile deg, virka som email-adressa de ikke mottar mail fra meg ? Mail flightplan til ancients@online.no kan fly hva som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Heisann Jan. Ja, samme her, mail meg på SK331sas@hotmail.com So long ,DC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 ... og hvordan gik testen ?? Betått ??? Kunne desverre ikke komme da denne kvelden falt isammen med vores IVAO Norge-Danmark Event. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Testen måtte dessverre avbrytes etter første del pga. utrolig mye lag og server-problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Korrekt Senior Controller testen ble avlyst. Vi må forsøke å få gjennomført dette igjen, men det vil ikke skje før tidligst neste uke. Jeg vil gi Dere som var med på dette i går, ny informasjon når det er bestemt ny dato for gjennomføring. Takker så meget for Deres hjelp i går, og beklager de problemer vi fikk med serverne. Jan Kristiansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.