Frank Ånstad Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Hei dere flysimmere. Jeg har lenge hatt lyst til å være med alle dere som flyr sammen online på nettet. Er det multiplayer dette heter? Spørsmål: Hva må jeg ha av programmer o.l. for å kunne være med på dette? Man å vel også hele tiden være online på nettet? Spiller isåfall ingen rolle akkurat det, har bredbånd. Ellers har jeg FS2002 Pro. Har det er noen som vil gi meg svar på dette. Jeg er "sugen" etter å komme i gang. Hilsen Frank. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Å fly "multiplayer" og å fly "online" er to forskjellige ting. men jeg tror det er onlineflyging du tenker på. med onlineflyging så har du online ATC ol. Det du trenger er et program som heter Squawkbox og en fil som heter FSUIPC.DLL. men alt dette, og hvordan du gjør det kan du lese om på www.vaccn.org . Eg anbefaler deg å lese altpå denne siden under trainsing utav det som er for piloter, og så melde deg på en treningskveld. Siter
Sondre Aabø Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Hei 1. Legg inn Squack boks=SB (hvor du vill på maskinen) 2. Legg inn FSUIPC i G:\\Microsoft Games\\FS2002\\MODULES 3. Få deg brukernavn og passord på IVAO.org/no eller VATSIM.net 4. Les READ ME fila i SB åsen du logger deg på. SE:www.ivao.org/no database der finner du alt. Håper du forsto det bedre nå Hilsen Sondre Det er lov å rette det her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.