Gå til innhold

Litt stygt!!


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

Dette emnet er sikkert tatt opp før, men jeg spør allikavel:

Når jeg flyr online og ser på de andre flyene lande hender det at de flyr rett ned i bakken og mange av flyene har bakdelen av flyet plassert i langt ned i bakken [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Finnes det et eller annet som får flyene til å se normale ut??

Takker for svar [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi SB serverne kun oppdatere sig hvert 5 sekund og beregner hvor langt du burde være kommet i den tid. Derfor får du dette litt rare syn ved landingerne.

Når det drejer sig om at "røven henger" er det fordi det fly du ser i SB ikke er det som den annen virkelig har valgt i FS. Har han valgt en Cessna 172 i FS og en 747 i SB, ja så ser du "røven henger" fenomenet [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

quote:

Opprinnelig postet av Frank Petersen

Når det drejer sig om at "røven henger" er det fordi det fly du ser i SB ikke er det som den annen virkelig har valgt i FS. Har han valgt en Cessna 172 i FS og en 747 i SB, ja så ser du "røven henger" fenomenet


Jepp, tok en tur fra ENHD til ENTO for en tid tilbake og møtte på veien en kar jeg kom i snakk med som fløy F16 med callsign Eagle. Karen hadde valgt B737 i SB og jeg må si det er første gang jeg ser en B737 i overlydsfart

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 09-03-2002: Endret av: Reid Ståle Klovning ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl innlegget ovenfor:

Eller det kan være du som fløy B737 og han <I>hadde</I> valgt RNoAF F-16 i FP/SB, men hadde ikke endret på .air-filen i CSL-mappen (en feil som ble publisert av Arnt..).

Feilen er/var i CSLNORDIC: filen i CSL-mappen (som plasseres i aircraft-folderen i FS`en) som heter "rnoaff16.air" må endres til "rnoaf16.air", hvis ikke blir det ikke korrekt! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

...hmm...før eller senere kommer det passasjerfly fra Boeing som kan fly over mach 1... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nope, den aktuelle kvelden fløy jeg Jetstream 31 og jeg benytter aktivt FMC i SB. Der vil en jo kunne sjekke om man har rett flytype.

Han spurte nemlig om jeg fløy Saab 340 som er nokså lik Jetstreamen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mulig at han hadde valgt korrekt i SB og at det var en feil i CSLNordic, ikke vet jeg, men da vi begge var på bakken syntes jeg at det var litt rart at flyet hans var litt "siræva", og som nevnt tidligere her i denne tråden så er det pga at en har valgt feil fly i SB, eller som du sier, årsaken er en feil som en må rette på i CSLNordic [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i vertfall aldri klart å se helikoptre online. Hehe, jeg har et bilde jeg har tatt der det er en Cessna 182RG som hovrer innimellom to bygninger [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det er forøvrig gansk vittig å se en cessna rygge i luften o.l.

Men er det noen som vet hva som er feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da slår jeg deg med å ha sett en KC-135 ta av vertikalt.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Feilen: Kan jo være noe av samme slag som er gjort på RNoAF F-16 flyet som ligger i CSL-mappeen (feilen med det er nevt ovenfor!)

[ 10-03-2002: Endret av: Stig Sandnes ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...