Gå til innhold

Prøver igjen


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Hei!

No prøver eg på spreng for å få SB til å virke før treningen på mandag.

Problemet no er, som jeg faktisk har nemt tidligere, at når jeg prøver å koble meg opp til treningsserveren 217.8.141.88 så får jeg opp den velkjente meldingen 'programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet'.

Nå ber jeg desperat om deres hjelp.

Vil og takke Arnt for all hjelp han har gitt meg så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe med hvordan jeg kobler opp, siden det virker på en annen server.

Jeg bruker FS2000 std, versjon 7.00. OS er windows 98 og jeg har fsuipc 2.511 og SBen tror jeg het 2.2 beta. Det er SB som gir meg meldingen om at programmet vil bli avsluttet. Er det mer du trenger å vite?

[ 10-11-2001: Endret av: Arild Oldervoll ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent så er dette en feil som skyldes at SB (og RW også) ikke er 100% kompatibel med Windows, eller noen av driverne til hardwaren din.

Hvis du ser under detaljer når du får opp meldingen, så vil du se at det mest sannsynlig vil stå Kernel32.dll og en feilmeldingskode.

Når du får opp meldingen har du kun en ting å gjøre, nemlig restarte maskinen og begynne på nytt.

Du kan jo forsøke å eksperimentere litt med andre drivere, da først og fremst til skjermkort og lydkort.

Da dette problemet ikke oppstår på alle maskiner, så er det mest sannsynlig at driverne er hovedproblemet.

Hans Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...